30 Nisan 2013 Salı

kısa seks hikayesi

Amcığının içide bir, iki, derken üç parmak kayboluyor. Benim de bir elim sikimde sıvazlamaya başlıyorum...amına koyduğumunun kaltağı gittikçe kendinden geçiyor... Tek elle yazmaya çalışıyorum yarım yamalak; sebastian: \"Al bakalım yarrağımı, bunu istiyordun değil mi, al işte hepsinin köküne kadar sana girdiğini düşün, fahişe...Ohhhhh girsin orospuma...\" Fahişenin gözleri kaymış yazdıklarımı okuyor. Kendini parmaklamaya devam ediyor, eli iyice hızlanıyor yazdıklarımı görünce... 31`i bırakıp şu orospuyu boşaltmayı istiyorum ve yazmaya devam ediyorum. sebastian: \"Başım bacaklarının arasında, ellerinle başımı kavramışsın ve yüzümü, ağzımı amcığına bastırmışsın...emiyorum deliş gibi, bızırın şişmiş dudaklarımın arasında ve hafif hafif ısırıyorum. (Bu arada acemiler dikkat edin bu karı milletinin bızırını hafifçe ısırmakla iki saat üstünde gidip gelip ebenizi sikilmekten kurtarabilirsiniz). Sulanmış amcığın ağzımın içinde...yalıyorum orospumun amını. Bu arada dilimi götünün deliğine de giriyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder